رئیس فدراسیون موتورسواری با اعلام اینکه آینده بسیاری از اتفاقات در گرو توسعه توانمندی‌های بانوان است، بر توسعه ورزش بانوان تأکید کرد.

مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمان، یاد و خاطره شهید ملی «سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی» را گرامی داشت و گفت: افتخار داشتم در سال‌هایی که در خدمت سازمان صداوسیما بودم، خبرنگار ایشان در لشکر ۴۱ ثارالله بودم و خوشحالیم کرمان چنین بزرگانی داشته است.

او در بخش دیگری از سخنانش انتخاب بهرامی به عنوان رئیس جدید هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمان را تبریک گفت و افزود: برای آدم‌هایی که کار اجرایی می‌کنند و دغدغه دارند، باید ارزش گذاشت.

ناظمی تصریح کرد: اگر کاری بخواهد موفق شود، باید همه کمک کنند، تنهایی کاری نمی‌توان کرد و در حقیقت کشور با کمک همه ساخته می‌شود.

او بیان داشت: همانطور که می‌دانیم، هیئت نه حقوقی دارد نه چیزی، پس نباید کسانی که قرار است در هیئت خدمت کنند را دلسرد کنیم.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: چهار بار افتخار میزبانی به کرمان داده شده و متأسفانه هر چهار بار برگزار نشده، که آخرینش مسابقات موتور کراس بود و برای اولین بار تیمی مشترک از کشور جمهوری اسلامی ایران به مسابقات جهانی ترکیه اعزام شد.

ناظمی با بیان اینکه امسال در فدراسیون سه برنامه در دستور کار داریم، آموزش، نشاط اجتماعی و ارتباط بین المللی را از جمله این برنامه‌ها برشمرد و بیان داشت: اکنون در همین مسیر داریم حرکت می‌کنیم.

او با تأکید بر اینکه باید آموزش در استان‌ها بیشتر شود، گفت: باید شعبه‌ای از آکادمی را ایجاد کنیم که نه تنها آموزش داده شود؛ بلکه استعدادیابی هم صورت گیرد.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با اعلام اینکه آینده بسیاری از اتفاقات در گرو توسعه توانمندی‌های بانوان است، بر توسعه ورزش بانوان تأکید کرد.

ناظمی افزود: ۲۵ شهرستان در استان کرمان داریم که باید توسعه متوازن و پایشی صورت گیرد تا ما در هر شهرستان تشکیلاتی داشته باشیم.

او به جلسات هیئت رئیسه اشاره کرد و بیان داشت: بازرس باید در جلسات هیئت رئیسه حضور داشته باشد.

ناظمی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: نگاه من در فدراسیون نگاه کمیته امدادی یا خیریه‌ای نیست؛ بلکه ما شرایطی را فراهم می‌کنیم تا درآمدزایی ایجاد شود و از این درآمدزایی همه استفاده لازم را به اندازه جایگاه شان می‌برند.

او افزود: هر میزبانی که استان کرمان یا هر هیئت دیگری بگیرد ما ۷۰ تا ۷۵ درصد از همه درآمد‌هایی که از ثبت نام داریم را به هیئت استان برمی گردانیم، همچنین اگر میزبانی آموزشی بگیرید ۸۰ درصد درآمد‌ها به هیئت استان برگشت داده می‌شود.

ناظمی در ادامه از رسانه‌ها برای همکاری بیشتر با هیئت دعوت کرد و بیان داشت: جامعه امروز به نشاط اجتماعی و آرامش احتیاج دارد و در حقیقت مردم در فضای حاشیه‌ای و ناآرام لذت نمی‌برند، امروز بخشی از وظیفه رسانه حافظ حقوق مردم بودن و بخشی از آن آرامش بخشی برای مردم است. 

در پایان این مجمع انتخاباتی که با حضور مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، میثم پاریزی مدیرکل و مرادی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان و اعضای مجمع در محل سالن سادات شهرداری کرمان برگزار شد، محمد علی بهرامی با ۱۵ رای برای ۴ سال به عنوان رییس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمان انتخاب شد، همچنین اعضای مجمع، رضا دادگر را به عنوان خزانه دار، رضا پرنده افشار را به عنوان خبره ورزشی و محمدرضا عبدی و علی جهانشاهی را به عنوان عضو هیئت رئیسه انتخاب کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار